Ogłoszenie - roboty budowlane

Printer-friendly versionWersja PDF

Przeniesiono do archiwum: 1 February 2018

Przeniesiono do archiwum: 31 January 2018

Bydgoszcz: Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od ul. Gdańskiej do ul. Hipicznej w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 336930 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Park Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Sp. z o.o. w Bydgoszczy , ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3280009, faks 052 3280024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od ul. Gdańskiej do ul. Hipicznej w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 2 ust. 8 UPZP, polegające na przebudowie ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od ul. Gdańskiej do ul. Hipicznej w Bydgoszczy. Projektowany odcinek ciągu ma długość ok. 0,875 km. Początek opracowania stanowi włączenie do ul. Hipicznej, zaś koniec opracowania stanowi podłączenie do istniejącego ciągu pieszo-rowerowego biegnącego wzdłuż ul. Gdańskiej. Na całej długości opracowania po zachodniej stronie ciągu oraz po części na wschodniej znajdują się tereny zalesione, obsługiwane przez LPKiW, natomiast po wschodniej stronie przy ul. Gdańskiej znajdują się ogródki działkowe P.O.D. Zacisze. W chwili obecnej istnieje jeden ciąg o nawierzchni asfaltowej zmiennej szerokości i w zróżnicowanym stanie technicznym. W pasie drogowym występuje następujące uzbrojenie podziemne: - wodociąg, - kable elektroenergetyczne, - kable telekomunikacyjne, 3. Zestawienie powierzchni zabudowy Powierzchnia całkowita terenu objętego inwestycją wynosi 6576,0 m², w tym: - projektowany ciąg pieszo-rowerowy oraz jezdnia - 5397,0 m² - projektowany chodnik z płyt betonowych - 21,0 m² - projektowany zjazd z kruszywa - 44,0 m² - projektowana zieleń - 940,0 m2 - projektowana nawierzchnia z kostki (czarnej i szarej) - 16,5 m2 - projektowane miejsca postojowe z płyt ażurowych - 157,5 m2. 4. Projektowane zagospodarowanie terenu Zakres inwestycji obejmuje: - rozbiórkę jezdni o nawierzchni bitumicznej, - rozbiórkę nawierzchni z płyt chodnikowych i kostki betonowej - wykonanie nakładki o nawierzchni z BA na ciągu pieszym - wykonanie poszerzeń oraz nowej nawierzchni ciągu rowerowego - wykonanie nakładki oraz poszerzeń jezdni - drogi dojazdowej do ROD Zacisze - wydłużenie istniejącego przepustu pod ciągiem pieszo-rowerowym 4.1 Przebieg dróg w planie Parametry techniczne ciągu pieszo-rowerowego, drogi dojazdowej: - szerokość ciągu pieszego 3,5m - szerokość ciągu rowerowego 2,5m - szerokość jezdni 6,0m - pochylenia poprzeczne: 1% i 2%. Realizacja robót w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w: 1) dokumentacji projektowej(DP) w tym szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) opracowanych przez Pracownie VERTIKAL Błażej Binienda, ul. Droga Hrabska 8d, 05-090 Falenty Nowe 2) kosztorysie ofertowym, przedmiarze robót, 3) wzorze umowy. Dokumenty wymienione w pkt. 1-3 stanowią integralną część SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.myslecinek.pl w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. Uwaga: Jeżeli w SIWZ i załącznikach znajdują się jakiekolwiek nazwy własne to świadczą one o jakości materiałów/urządzeń/rozwiązań, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów/urządzeń/rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż te na które wskazują zastosowane nazwy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 6.1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 UPZP, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju zamówienia, co objęte zamówieniem podstawowym, w przypadku ich wystąpienia. 6.2. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie. 6.3. Na okoliczność wystąpienia zamówień uzupełniających, zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki na takich samych warunkach i zasadach jak określone w umowie podstawowej, 6.4. Łączna wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-9, 45.23.14.00-9, 45.23.60.00-0, 45.23.30.00-9, 45.23.32.90-8, 45.23.31.00-0, 45.23.31.61-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum jednej roboty budowlanej, dotyczącej wykonania nawierzchni bitumicznej obejmowałaby nie mniej niż 4000m2 nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł brutto. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty, określonych w pkt. 11.1.1.2 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają wymieniony wyżej warunek udziału w postępowaniu łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym, w tym minimum sprzętem specjalistycznym /w liczbie i wydajności/ gwarantującym przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego przez Wykonawcę oświadczenia, określonego w pkt. 11.1.1.3. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownikiem robót legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243,poz. 1623 z późn. zm.), lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczeń dołączonych przez wykonawcę do oferty, określonych w pkt. 11.1.1.4 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 350.000,00 - (słownie: trzystapięćdziesiąttysięcyzłotych 00/100) PLN 2) posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego przez Wykonawcę oświadczenia, określonego w pkt. 11.1.1.5. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  •  


 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Załączenie dokumentu potwierdzającego (np. referencje, protokół odbioru końcowego robót), że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukonczona.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, zgodnie z art. 26 ust. 2b UPZP zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Należy je złożyć w oryginale.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) deklaracji Wykonawcy w złożonej w ofercie pkt 1.4 formularza oferty (wykonanie zamówienia siłami własnymi/przy udziale podwykonawców), musi być uzasadnione na piśmie i zaakceptowane przez Zamawiającego, 2) zmiany Podwykonawcy, a w stosunku do podmiotów trzecich na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zmiana Podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem, że kolejny Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż Podwykonawca wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 3) zmiany osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, pod warunkiem, że kolejna osoba wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż Zamawiający określił na etapie postępowania o zamówienie publiczne 4) ceny umowy w przypadku: - ustawowej zmiany podatku VAT, - wykonania mniejszego zakresu robót niż określony w kosztorysach ofertowych wynikających z ich zaniechania na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, - wykonania robót zamiennych nie objętych kosztorysem ofertowym lecz nie wykraczających poza przedmiot zamówienia określony w CPV, wynikających z konieczności wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt. 4 UPB, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, - okoliczności określonych w pkt 4.18 OWU 6) terminu wykonania zamówienia w przypadku: - gdy umowa nie może być realizowana z powodu siły wyższej lub z powodu następstw siły wyższej, - zmiany w uzbrojeniu i naniesieniach terenu w stosunku do danych w zasobach geodezyjnych, mających wpływ na termin realizacji, - niemożności realizacji robót z powodu braku dostępności do miejsc prowadzonych robót lub gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do realizacji lub nakazują wstrzymanie robót, - wystąpienia robót dodatkowych i innych niemożliwych do przewidzenia, - wystąpienia innych okoliczności poza wynikającymi z uchybienia Wykonawcy lub/za które Wykonawca jest odpowiedzialny - w przypadku ukrytych wad dokumentacji projektowej, które ujawniły się w trakcie realizacji zamówienia, - w przypadku udokumentowania wystąpienia, w miejscu planowanych robót, niekorzystnych warunków atmosferycznych, niesprzyjających ich wykonaniu (długotrwałe opady deszczu), które mogą ulec wydłużeniu, jedynie o ilość dni, w których niemożliwe było wykonanie robót, - określonym w pkt 4.18. OWU.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslecinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Leśny Park Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85- 674 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Leśnego Park Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska u173-175, 85- 674 Bydgoszcz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 



 

DateAttachmentSize
2016-06-16PDF icon SIWZ 12_UZP_PT_2012.pdf470.78 KB
2016-06-16PDF icon umowa 12_UZP_PT_2012-zal 1.pdf708.5 KB
2016-06-16PDF icon 12_UZP_PT_2012_zał. od 2 do 4.pdf402.29 KB
2016-06-16PDF icon 12_UZP_PT_2012_zał. 4.pdf372.48 KB
2016-06-16Office spreadsheet icon 12_UZP_PT_2012_kosztorys_ofertowy_zal.5.xls54.5 KB
2016-06-16PDF icon 12_UZP_PT_2012_przedmiar_robót_zal.6.pdf1.49 MB
2016-06-16PDF icon PZT_1.pdf_zał.74.27 MB
2016-06-16PDF icon PZT_2_zał.7.pdf2.71 MB
2016-06-16PDF icon lokalizacja przeciskow pzt_1_zał.7.pdf1.04 MB
2016-06-16PDF icon lokalizacja przeciskow pzt_2_zał.7.pdf1.08 MB
2016-06-16PDF icon PZT CIAG PIESZO-ROWEROWY-opis_zal.7.pdf1.01 MB
2016-06-16PDF icon PBW_CIAG PIESZOROWEROWY_zal.7.pdf3.46 MB
2016-06-16PDF icon PBW_2_CIAG PIESZOROWEROWY_PZT_1_zal.7.pdf4.26 MB
2016-06-16PDF icon PBW_3_CIAG PIESZOROWEROWY_PZT_2_zal.7.pdf2.69 MB
2016-06-16PDF icon PBW_4_CIAG PIESZOROWEROWY_SYT-WYS_1_zal.7.pdf4.61 MB
2016-06-16PDF icon PBW_6_CIAG PIESZOROWEROWY_NIWELETA_zal.7.pdf2.04 MB
2016-06-16PDF icon PBW_5_CIAG PIESZOROWEROWY_SYT-WYS_2_zal.7.pdf2.91 MB
2016-06-16PDF icon PBW_7_CIAG PIESZOROWEROWY_NORMALNE_zal.7.pdf1.08 MB
2016-06-16PDF icon PBW_8_CIAG PIESZOROWEROWY_ROZBIORKI_1_zal.7.pdf1.17 MB
2016-06-16PDF icon PBW_9_CIAG PIESZOROWEROWY_ROZBIORKI_2-zal.7.pdf2.16 MB
2016-06-16PDF icon PBW_10_CIAG PIESZOROWEROWY_TYCZENIE_1_zal.7.pdf1.79 MB
2016-06-16PDF icon PBW_11_CIAG PIESZOROWEROWY_TYCZENIE_2_zal.7.pdf1.48 MB
2016-06-16PDF icon SOR - opis_zal.7.pdf169.25 KB
2016-06-16PDF icon SOR_1_ciag pieszorowerowy_zal.7.pdf4.37 MB
2016-06-16PDF icon SOR_2_ciag pieszorowerowy_za.7.pdf2.81 MB
2016-06-16PDF icon SST_ciag_pieszo-rowerowy_zal.8.pdf1.28 MB
2016-06-16Image icon zgłoszenie_zał.9.jpg1.67 MB

Partnerzy

Sponsorzy