Ogłoszenie-roboty budowlane

Printer-friendly versionWersja PDF

Przeniesiono do archiwum: 1 February 2018

Przeniesiono do archiwum: 31 January 2018

Bydgoszcz: Budowa ciągu pieszo-rowerowego, długości ok. 400m na terenie LPKiW
Numer ogłoszenia: 251730 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
UWAGA Wykonawcy !!! Zmiana formularza ofertowego z dnia 25.07.2012 w załączniku

Pytanie Wykonawcy z dnia 24.07.2012

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Park Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Sp. z o.o. w Bydgoszczy , ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3280009, faks 052 3280024.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.myslecinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego z ograniczoną odpowiedizalnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągu pieszo-rowerowego, długości ok. 400m na terenie LPKiW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 2 ust. 8 UPZP, polegające na budowie ciągu pieszo-rowerowego, długości ok. 400m na terenie LPKiW Myślęcinek, które obejmują: nawierzchnię asfaltową chodnika, ścieżkę rowerową. Roboty nawierzchniowe obejmują: 1. Chodnik na odc. 1:-nawierzchnia chodnika z betonu asfaltowego- około 917m2, 2. Chodnik na odc. 2:-nawierzchnia chodnika z betonu asfaltowego- około 454m2, 3. Ścieżki rowerowa na odc. 1: - nawierzchnia ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego- około 538m2, 4. Ścieżka rowerowa na odc. 2: - nawierzchnia ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego- około 382m2, 5. Schody terenowe i pochylnie z kostki betonowej- około 228m2. 6. HUMUSOWANIE I OBSIANIE TRAWĄ po zakończeniu prac budowlanych - około 1158m2. Realizacja robót w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w: 1) dokumentacji projektowej(DP) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) opracowanych przez Pracownie Inżynierskie SOCHA, ul. Chodkiewicza 15, 85-065 Bydgoszcz. 2) kosztorysie ofertowym, przedmiarze robót, 3) wzorze umowy. Dokumenty wymienione w pkt. 1-3 stanowią integralną część SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.myslecinek.pl w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. Uwaga: Jeżeli w SIWZ i załącznikach znajdują się jakiekolwiek nazwy własne to świadczą one o jakości materiałów/urządzeń/rozwiązań, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów/urządzeń/rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż te na które wskazują zastosowane nazwy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 6.1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 UPZP, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju zamówienia, co objęte zamówieniem podstawowym, w przypadku ich wystąpienia. 6.2. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie. 6.3. Na okoliczność wystąpienia zamówień uzupełniających, zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki na takich samych warunkach i zasadach jak określone w umowie podstawowej, 6.4. Łączna wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.90-7, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 77.21.15.00-7, 45.11.10.00-8, 45.23.31.24-4, 45.23.32.22-1, 45.21.33.20-2, 34.92.83.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum jednej roboty budowlanej, dotyczącej wykonania nawierzchni bitumicznej oraz nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni w odrębnych robotach budowlanych, z których każda obejmowałaby nie mniej niż 1000m2 nawierzchni bitumicznej i nie mniej niż 200m2 nawierzchni z kostki brukowej, o wartości łącznej nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia,nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty, określonych w pkt. 11.1.1.2 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają wymieniony wyżej warunek udziału w postępowaniu łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym, w tym minimum sprzętem specjalistycznym (w liczbie i wydajności) gwarantującym przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia,nie spełnia, na podstawie dołączonego przez Wykonawcę oświadczenia, określonego w pkt. 11.1.1.3. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownikiem robót legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243,poz. 1623 z późn. zm.), lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia,nie spełnia, na podstawie oświadczeń dołączonych przez wykonawcę do oferty, określonych w pkt. 11.1.1.4 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 - (słownie: dwieście tysięcy złotych 00_100) PLN 2) posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia,nie spełnia, na podstawie dołączonego przez Wykonawcę oświadczenia, określonego w pkt. 11.1.1.5. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  •  

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Załączenie dokumentu potwierdzającego (np. referencje, protokół odbioru końcowego robót), że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona .

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, zgodnie z art. 26 ust. 2b UPZP zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Należy je złożyć w oryginale.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) deklaracji Wykonawcy w złożonej w ofercie pkt 1.4 formularza oferty (wykonanie zamówienia siłami własnymi/przy udziale podwykonawców), musi być uzasadnione na piśmie i zaakceptowane przez Zamawiającego, 2) zmiany Podwykonawcy, a w stosunku do podmiotów trzecich na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zmiana Podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem, że kolejny Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż Podwykonawca wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 3) zmiany osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, pod warunkiem, że kolejna osoba wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż Zamawiający określił na etapie postępowania o zamówienie publiczne 4) ceny umowy w przypadku: - ustawowej zmiany podatku VAT, - wykonania mniejszego zakresu robót niż określony w kosztorysach ofertowych wynikających z ich zaniechania na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, - wykonania robót zamiennych nie objętych kosztorysem ofertowym lecz nie wykraczających poza przedmiot zamówienia określony w CPV, wynikających z konieczności wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt. 4 UPB, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, - okoliczności określonych w pkt 4.18 OWU 6) terminu wykonania zamówienia w przypadku: - gdy umowa nie może być realizowana z powodu siły wyższej lub z powodu następstw siły wyższej, - zmiany w uzbrojeniu i naniesieniach terenu w stosunku do danych w zasobach geodezyjnych, mających wpływ na termin realizacji, - niemożności realizacji robót z powodu braku dostępności do miejsc prowadzonych robót lub gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do realizacji lub nakazują wstrzymanie robót, - wystąpienia robót dodatkowych i innych niemożliwych do przewidzenia, - wystąpienia innych okoliczności poza wynikającymi z uchybienia Wykonawcy lub/za które Wykonawca jest odpowiedzialny - w przypadku ukrytych wad dokumentacji projektowej, które ujawniły się w trakcie realizacji zamówienia, - w przypadku udokumentowania wystąpienia, w miejscu planowanych robót, niekorzystnych warunków atmosferycznych, niesprzyjających ich wykonaniu (długotrwałe opady deszczu), które mogą ulec wydłużeniu, jedynie o ilość dni, w których niemożliwe było wykonanie robót, - określonym w pkt 4.18. OWU.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslecinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Leśny Park Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85- 674 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Leśnego Park Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85- 674 Bydgoszcz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Uwaga Wykonawcy w załączniku  zmiana formularza ofertowego z dnia 25.07.2012r.

Pytanie Wykonawcy z dnia 24.07.2012r.

Załączniki:

SIWZ 9/UZP/PT/2012

wzór umowy – załącznik nr 1,

oświadczenie(1,2,3):  1) zgodnie z art. 44 UPZP, 2) o braku podstaw do wykluczenia, 3)że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień –załącznik Nr 2,

wykaz wykonanych robót budowlanych- załącznik nr 3,

formularz oferty - załącznik nr 4,

kosztorys ofertowy– załącznik nr 5,

przedmiar robót – załącznik nr 6,

dokumentacja projektowa- rysunki wykonawcze, przekroje, opis techniczny– załącznik nr 7,

specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik nr 8,

decyzja WAB.II.6740.157.2012.MB - załącznik nr 9.

poprawiony formularz ofertowy z dnia 25.07.2012r.-9_UZP_PT_2012_zał. 4_popr_25.07.2012.pdf

pytanie Wykonawcy z 24.07.2012r.-odpow.na pyt z 24.07.2012.doc

DateAttachmentSize
2016-06-16PDF icon SIWZ 9_UZP_PT_2012.pdf453.02 KB
2016-06-16PDF icon umowa 9_UZP_PT_2012-zal.1.pdf642.11 KB
2016-06-16PDF icon 9_UZP_PT_2012_zał. od 2 do 4.pdf386.9 KB
2016-06-16Office spreadsheet icon Kosztorys ofertowy 9_UZP_PT_2012_zal. nr 5.xls48 KB
2016-06-16PDF icon PR_9_UZP_PT_2012-zal.6.pdf409.72 KB
2016-06-16PDF icon Informacja BIOZ-zał. 7_2_2.pdf22.37 KB
2016-06-16PDF icon STR_TYT_BIOZ-zał.7_1_2.pdf21.7 KB
2016-06-16Image icon Decyzja o lokalizacji 1-zał.7.jpg161.3 KB
2016-06-16Image icon Decyzja o lokalizacji 2-zał.7.jpg6.42 MB
2016-06-16Image icon Decyzja o lokalizacji 3-zał.7.jpg177.76 KB
2016-06-16Image icon Decyzja o lokalizacji 4-zał.7.jpg75.73 KB
2016-06-16Image icon pieczątka Myślęcinek-zal.7.jpg114.11 KB
2016-06-16Image icon plan sytuacyjno-wysokościowy-zal.7_2_2.jpg152.9 KB
2016-06-16Image icon planzagospodarowania terenu-zal.7_1_2.jpg156.89 KB
2016-06-16Image icon ScanImage356-zal.7.jpg67.36 KB
2016-06-16Image icon ScanImage357-zal.7.jpg57.38 KB
2016-06-16Image icon uzg Łukasz Juszczak-zal.7.jpeg525.41 KB
2016-06-16Image icon uzg MWiK-zal.7.jpg62.01 KB
2016-06-16Image icon uzg TP 1-zal.7.jpg160.54 KB
2016-06-16Image icon uzg TP 2-zal.7.jpg122.31 KB
2016-06-16Image icon uzg ZDMiKP 1-zal..jpg55.28 KB
2016-06-16Image icon wypis1-zal..jpg68.61 KB
2016-06-16Image icon wypis2-zal.7.jpg44.69 KB
2016-06-16Image icon cechy_fiz_chem-zal.7.jpg773.21 KB
2016-06-16Image icon geotechniczne_warunki_karta_dok._2-zal.7.jpg199.68 KB
2016-06-16Image icon geotechniczne_warunki_karta_dok._3-zal.7.jpg212.87 KB
2016-06-16Image icon geotechniczne_warunki_mapa_1-zal.7.jpg498.54 KB
2016-06-16Image icon geotechniczne_warunki_spis_tr-zal.7.jpg112.78 KB
2016-06-16Image icon geotechniczne_warunki_str.5-zal.7.jpg348.58 KB
2016-06-16Image icon geotechniczne_warunki_str_tyt-zal.7.jpg142.78 KB
2016-06-16Image icon geotechniczne_warunki_str3-zal.7.jpg386.27 KB
2016-06-16Image icon geotechniczne_warunki_str4-zal.7.jpg400.6 KB
2016-06-16Image icon geotechniczne_warunki-zal.7.jpg391.54 KB
2016-06-16Image icon przekroj_geo-zal.7.jpg647.93 KB
2016-06-16Microsoft Office document icon STR_TYT_GT-zal.7.doc35 KB
2016-06-16PDF icon STR_TYT_GT-zal.7.pdf19.76 KB
2016-06-16Image icon wykres_5-zal.7.jpg419.26 KB
2016-06-16Image icon wykres_6-zal.7.jpg416.18 KB
2016-06-16Image icon wykres_7-zal.7.jpg418.67 KB
2016-06-16Image icon wykres-zal.7.jpg711.86 KB
2016-06-16Image icon zestawienie_8-zal.7.jpg792.34 KB
2016-06-16Image icon zestawienie_10-zal.7.jpg219.38 KB
2016-06-16PDF icon mapa_plan_syt._wys._1_2-zal.7.pdf578.03 KB
2016-06-16PDF icon mapa_plan_syt._wys._2_2-zal.7.pdf597.36 KB
2016-06-16PDF icon Microsoft Word - STR_TYT_PBW-zal.7.pdf22.17 KB
2016-06-16PDF icon OT PAB-zal.7.pdf226.58 KB
2016-06-16PDF icon plan_balustrady-zal7.pdf278.55 KB
2016-06-16PDF icon profil_podl._1_2-zal.7.pdf724.59 KB
2016-06-16PDF icon profil_podl._2_2-zal.7.pdf630.32 KB
2016-06-16PDF icon przekr._konst._1_2-zal.7.pdf634.69 KB
2016-06-16PDF icon przekr._konst._2_2-zal.7.pdf272.02 KB
2016-06-16PDF icon mapa_Myślęcinek PZT-zal.7.pdf1.98 MB
2016-06-16PDF icon Opis techniczny-zal.7.pdf576.76 KB
2016-06-16Microsoft Office document icon Opis techniczny_projekt_wykonawczy-zal.7.doc440.5 KB
2016-06-16PDF icon Rys 1_6 wym 914x297_plan_syt.-zal.7.pdf248.27 KB
2016-06-16PDF icon Rys. 2_6 wym 914x297_plan_syt.-zal.7.pdf243.4 KB
2016-06-16PDF icon Rys. 3_6 wym 914x297_plan_syt.-zal.7.pdf217.56 KB
2016-06-16PDF icon Rys. 4_6 wym 914x297_plan_syt.-zal.7.pdf219 KB
2016-06-16PDF icon Rys. 5_6 wym 914x297_plan_syt.-zal.7.pdf233.68 KB
2016-06-16PDF icon Rys. 6_6 wym 914x297 (1)_plan_syt.-zal.7.pdf652.15 KB
2016-06-16Image icon uzgodnienia_1-za.7.jpg54.81 KB
2016-06-16Image icon uzgodnienia_2-zal.7.jpg112.16 KB
2016-06-16Image icon uzgodnienia_3-zal.7.jpg80.6 KB
2016-06-16Image icon uzgodnienia_4-zal.7.jpg97.28 KB
2016-06-16Image icon uzgodnienia_5-zal.7.jpg79.03 KB
2016-06-16Image icon uzgodnienia_6-zal.7.jpg86.79 KB
2016-06-16Image icon uzgodnienia_7-zal.7.jpg109.23 KB
2016-06-16Image icon uzgodnienia_8-zal.7.jpg69.93 KB
2016-06-16PDF icon SST - Myślęcinek2-zal.8.pdf1.62 MB
2016-06-16Image icon SST_STR._TYT.-zal.8.jpg889.2 KB
2016-06-16PDF icon decyzja WAB.II_.6740.157.2012.MB_zał._9.pdf781.06 KB
2016-06-16PDF icon 9_UZP_PT_2012_zał. 4_popr_25.07.2012.pdf363.62 KB
2016-06-16Microsoft Office document icon odpow.na pyt z 24.07.2012.doc28.5 KB

Partnerzy

Sponsorzy