REMONT DROGI DOJAZDOWEJ DO PARKU ROZRYWKI W LPKIW „MYŚLĘCINEK” W BYDGOSZCZY

Wersja do wydrukuWersja PDF

Przeniesiono do archiwum: 1 February 2018

Przeniesiono do archiwum: 31 January 2018

Bydgoszcz: REMONT DROGI DOJAZDOWEJ DO PARKU ROZRYWKI W LPKIW MYŚLĘCINEK W BYDGOSZCZY
Numer ogłoszenia: 67028 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Park Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Sp. z o.o. w Bydgoszczy , ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3280009, faks 052 3280024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI DOJAZDOWEJ DO PARKU ROZRYWKI W LPKIW MYŚLĘCINEK W BYDGOSZCZY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 2 ust. 8 UPZP, polegające na: remoncie ciągu pieszo-jezdnego na odcinku długości 311,5 m od ul. Rekreacyjnej do punku gastronomicznego Spodek. Powierzchnia remontowanej nawierzchni - ok. 1.432 m2. Remont polegać ma na: wykonaniu nakładki na istniejącej bitumicznej nawierzchni ciągu pieszojezdnego - wymianie nawierzchni wraz z podbudową tłuczniową najbardziej zniszczonych odcinków o powierzchni ok. 441 m2, oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową w ilości 0,5kg:m2 istniejącej nawierzchni, ułożeniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o grub. śr. 3 cm, oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową w ilości 0,5kg:m2 ułożonej warstwy wyrównawczej, ułożeniu warstwy ścieralnej grub. 3 cm z betonu asfaltowego 0:8 mm..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 UPZP, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju zamówienia, co objęte zamówieniem podstawowym, w przypadku ich wystąpienia. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie. Na okoliczność wystąpienia zamówień uzupełniających, zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki na takich samych warunkach i zasadach jak określone w umowie podstawowej. Łączna wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum jednej roboty budowlanej, dotyczącej wykonania nawierzchni bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 1000m2, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia,nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty, określonych w pkt. 11.1.1.2 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają wymieniony wyżej warunek udziału w postępowaniu łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym, w tym minimum sprzętem specjalistycznym (w liczbie i wydajności) gwarantującym przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia,nie spełnia, na podstawie dołączonego przez Wykonawcę oświadczenia, określonego w pkt. 11.1.1.3. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie(Dz. U. z 2006 nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności tj.: a) kierownikiem budowy z minimalnym dwuletnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy od daty uzyskania uprawnień budowlanych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności drogowej bez ograniczeń. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia,nie spełnia, na podstawie dołączonego przez Wykonawcę oświadczenia, określonego w pkt. 11.1.1.4. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 - (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) PLN 2) posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia,nie spełnia, na podstawie dołączonego przez Wykonawcę oświadczenia, określonego w pkt. 11.1.1.5. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  •  

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Załączenie dokumentów potwierdzających (referencje, protokół odbioru końcowego robót), że roboty opisane w wykazie robót budowlanych zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, zgodnie z art. 26 ust. 2b UPZP zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Należy je złożyć w oryginale.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin realizacji umowy może ulec zmianie w następujących przypadkach: 1) Gdy umowa nie może być realizowana z powodu siły wyższej lub z powodu następstw siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. 2)W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających należyte, zgodne z regułami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wykonanie robót, okoliczność ta musi być zgłoszona każdorazowo na piśmie Zamawiającemu w momencie jej wystąpienia i przez niego potwierdzona, w szczególności poprzez informacje uzyskaną w tej kwestii w lokalnej stacji meteorologicznej termin może ulec wydłużeniu, jedynie o ilość dni, w których niemożliwe było wykonanie robót. 3) Zmiany w uzbrojeniu i naniesieniach terenu w stosunku do danych w zasobach geodezyjnych, mających wpływ na termin realizacji. 4) Jeżeli w trakcie wykonywania robót Wykonawca natrafi na przeszkody fizyczne takie jak wykopaliska i odkrycia o znaczeniu historycznym lub archeologicznym mających wpływ na termin wykonania robót. 5) Wystąpienie istotnych okoliczności powodujących konieczność zmiany dokumentacji projektowej, w szczególność gdy dokumentacja projektowa zawiera błędy projektowe, w tym niezgodne z prawem. 6) Wstrzymania realizacji prac objętych umowa, przez właściwe organy administracji bądź orzeczenie sądu. 7) Zachodzi konieczność lub wola Zamawiającego udzielenia zamówień, w tym robót budowlanych nie objętych umową w szczególności usług lub robót budowlanych wymagających udzielenia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 uPZp, lub możliwych do udzielenia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 uPzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslecinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Leśny Park Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2012 godzina 09:00, miejsce: oferty należy składać w sekretariacie Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz w siedzibie Zamawiającego, określonej w pkt. 1 SIWZ.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Odpowiedź na pytanie Wykonawcy z dnia 12.03.2012r.

w załączniku poniżej pn.pytanie wykonawcy z dnia 12.03.2012r.

UWAGA WYKONAWCY ZMIANA ZAŁĄCZNIKA NR 7 KOSZTORYS OFERTOWY z dnia 12.03.2012r.:

Załączniki pn.

zmiana w ogłoszeniu w zał. 7 4_UZP_PT_2012 z dnia 12.03.2012r.

zał. 7 kosztorys ofertowy pr chodnik 4_UZP_PT_2012 z dnia 12.03.2012r.

UWAGA WYKONAWCY ZMIANA ZAŁĄCZNIKA NR 7 KOSZTORYS OFERTOWY:

ZAŁĄCZNIKI PN.:

zmiana w ogłoszeniu  4_UZP_PT_2012, zał. 7 kosztorys ofertowy.pdf

zał._nr_7_kosztorys_ofertowy_pr_chodnik_4_UZP_PT_2012 z dnia 6.03.2012.xls

 

Załączniki:

 

DataZałącznikWielkość
2016-06-16PDF icon zmiana w ogłoszeniu 4_UZP_PT_2012, zał. 7 kosztorys ofertowy.pdf43.93 KB
2016-06-16PDF icon pytanie wykonawcy z 12.03.2012.pdf98.39 KB
2016-06-16Office spreadsheet icon zał._nr_7_kosztorys_ofertowy_pr_chodnik_4_UZP_PT_2012 z dnia 6.03.2012.xls31.5 KB
2016-06-16PDF icon SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 4_UZP_PT_2012 chodnik pr.pdf280.26 KB
2016-06-16Office spreadsheet icon zał._nr_7_kosztorys_ofertowy_pr_chodnik_4_UZP_PT_2012.xls31.5 KB
2016-06-16PDF icon PRZEDMIAR ROBÓT -STRONA_TYTUŁOWA- zał. 7a.pdf29.36 KB
2016-06-16PDF icon Przedmiar robót - zał. nr 7a.pdf22.59 KB
2016-06-16PDF icon Zał. nr 8 - OPIS TECHNICZNY.pdf15.46 KB
2016-06-16PDF icon Zał. nr 8 - Plan sytuacyjny - kolor.pdf202.39 KB
2016-06-16PDF icon Zał. nr 8 - Plan sytuacyjny.pdf200.63 KB
2016-06-16PDF icon Zał. nr 8 - Przekrój konstrukcyjny A - A.pdf35.29 KB
2016-06-16PDF icon Zał. nr 8 - Przekrój konstrukcyjny B - B.pdf37.63 KB
2016-06-16PDF icon Zał. nr 8 - Przekrój normalny.pdf18.78 KB
2016-06-16PDF icon Zał. nr 9 - Spis treści.pdf25.29 KB
2016-06-16PDF icon Zał. nr 9 - Strona tytułowa.pdf17.04 KB
2016-06-16PDF icon Zał. nr 9 -D.00.00.00 Wymagania_ogólne.pdf119.3 KB
2016-06-16PDF icon Zał. nr 9- D.04.08.01 Warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno-asfal….pdf43.17 KB
2016-06-16PDF icon Zał. nr 9-D.01.02.04 Rozbióki_elementów_ulic.pdf47.81 KB
2016-06-16PDF icon Zał. nr 9-D.04.01.01 Profilowanie_i_zagęszczenie_podloża KR2.pdf57.24 KB
2016-06-16PDF icon Zał. nr 9-D.04.03.01 Oczyszczenie i skropienie.pdf61.41 KB
2016-06-16PDF icon Zał. nr 9-D.04.04.02 Podbudowa_z_kruszywa_łamanego 0-31,5 mm - mała….pdf89.96 KB
2016-06-16PDF icon Zał. nr 9-D.05.03.05 Nawierzchnia_z_betonu_asfaltowego_w-wa ścieraln….pdf118.78 KB
2016-06-16PDF icon Zał. nr 9-D.05.03.11 Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno.pdf49.44 KB
2016-06-16PDF icon Zał. nr 9-D.09.01.01 Zieleń_drogowa.pdf48.37 KB
2016-06-16PDF icon Zał. nr 9-GG-00.12.01 Geodezyjna_inwentaryzacja_powykonawcza.pdf73.18 KB
2016-06-16PDF icon zmiana w ogłosz zał. 7 4_UZP_PT_2012 z dnia 12.03.2012r..pdf191.53 KB
2016-06-16Office spreadsheet icon zał._nr_7_kosztorys_ofertowy_pr_chodnik_4_UZP_PT_2012 z dnia 12.03.2012.xls31.5 KB

Partnerzy

Sponsorzy