Dostawa wraz z montażem dużej kolejki górskiej typu rollercoaster do Parku Rozrywki w Leśnym Parku Kultury i Wypoczynku "Myślęcinek" sp. z o.o. w Bydgoszczy

Wersja do wydrukuWersja PDF

Przeniesiono do archiwum: 1 February 2018

Przeniesiono do archiwum: 31 January 2018

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


Bydgoszcz: Dostawa wraz z montażem dużej kolejki górskiej typu Rollercoaster, przeznaczonej do zabawy dla dzieci, młodzieży i dorosłych - dostarczenie do Parku Rozrywki w Leśnym Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o.o. w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 131006 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Park Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Sp. z o.o. w Bydgoszczy , ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3280009, faks 052 3280024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem dużej kolejki górskiej typu Rollercoaster, przeznaczonej do zabawy dla dzieci, młodzieży i dorosłych - dostarczenie do Parku Rozrywki w Leśnym Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o.o. w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rollercoaster składający się głównie z wysokich wzniesień, stromych spadków, gwałtownych zakrętów i inwersji. Pojedyncze wagoniki lub - częściej spotykane - pociągi (czyli kilka połączonych wagoników) poruszają się po torze: - kolejka górska typu Rollercoaster- model parkowy o charakterze rodzinnym z wagonikami poruszającymi się po torze wykonanym ze stali - kolejka wyposażona w wagoniki minimum dwuosobowe - minimalna liczba miejsc 16 - wagoniki trwałe wykonane np. z laminatu lub innego tworzywa wykorzystywanego w tego typu urządzeniach, ozdobione rysunkami, napisami o estetycznym wyglądzie, nowe lub odnowione- urządzenie wyposażone w ozdobne oświetlenie oraz nagłośnienie. - rok budowy nie starszy niż 2004 - długość toru jazdy wagoników min. 400 m, tory wykonane z rur, wzmocniony kratownicami. Odcinki toru znajdujące się na peronie załadowczym powinny mieć możliwość swobodnego wsiadania i wysiadania pasażerów . - długość konstrukcji kolejki min. 40 m - szerokość konstrukcji kolejki min. 14 m - maksymalna wysokość jazdy min. 12 m - szerokość podestu min. 1,5 m - moc zainstalowana nie więcej niż 35KW - tor jezdny dla wagoników posiadający wiele zakrętów wokół osi pionowej i wiele górek - konstrukcja nośna kolejki zbudowana np. na bazie ram stalowych o konstrukcji kratownicowej, przestrzennej - podpory np. o budowie kratownic zbudowane z rur, które związane ze sobą są belkami poprzecznymi. - urządzenie wyposażone w agregat hydrauliczny zasilający silnik hydrauliczny napędu łańcucha ciągnącego wagoniki urządzenia Urządzenie sprawne technicznie, wyremontowane, odnowione, cechujące się atrakcyjnym wyglądem zewnętrznym. - Wykonawca udzieli gwarancji na okres 24 m-cy na całe urządzenie w tym konstrukcję nośną - Wykonawca przeszkoli pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji urządzenia w ciągu 7 dni od daty odebrania urządzenia w obecności rzeczoznawcy urządzeń rozrywkowych, co zostanie potwierdzone protokołem. - Wykonawca dostarczy komplet dokumentów umożliwiających dopuszczenie urządzenia do użytku publicznego przez Zamawiającego (w tym dokumentację techniczno-ruchową, ostatni ważny dokument dopuszczający urządzenie do eksploatacji, jak również wykona pomiary elektryczne urządzenia w miejscu posadowienia).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 37.53.52.30-8, 37.53.51.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;- minimum najmniej jednej dostawy urządzenia rozrywkowego jak w opisie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł netto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    - dokumentacja techniczno-ruchowa urządzenia - ostatni ważny dokument dopuszczający urządzenie do eksploatacji

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - minimum najmniej jednej dostawy urządzenia rozrywkowego jak w opisie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł netto

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.myslecinek.pl/przetargi/ogloszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział marketingu ul. Gdańska 173-175 85-674 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

DataZałącznikWielkość
2016-06-16Microsoft Office document icon SIWZ + załącznik 1-5.doc211.5 KB

Partnerzy

Sponsorzy