Ogłoszenie-usługi

Printer-friendly versionWersja PDF

Przeniesiono do archiwum: 1 February 2018

Przeniesiono do archiwum: 31 January 2018

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


UWAGA WYKONAWCY!!! ZMIANY W:

SIWZ, FORMULARZU OFERTOWYM,  WZORZE UMOWY, OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA,  ZGODNIE Z ART.38 UST. 4:

  1. ZAMAWIAJĄCY ZMIENIA PKT. 10.1. ORAZ 11.1.1.2 SIWZ;
  2.  W FORMULARZU OFERTOWYM NASTĄPIŁA ZMIANA W PKT.5 PPKT.4,
  3. W OPISIE ZAMÓWIENIA, FORMULARZU OFERTOWYM I WZORZE UMOWY NASTĄPIŁA ZMIANA W OSTATNICH KOLUMNACH TABEL OFERTOWYCH;
  4. ZMIANA ZAPISU WE WZORZE UMOWY §5 PKT.1 PPKT.5.

ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCY W DNIU 07.12.2012

ZAŁĄCZNIKI PONIŻEJ


Bydgoszcz: Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 489356 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Park Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Sp. z o.o. w Bydgoszczy , ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3280009, faks 052 3280024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Podstawowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegające na wywozie odpadów komunalnych stałych z obiektów Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o. o. w Bydgoszczy, z zachowaniem terminów określonych w zał. nr 1 do SIWZ, o kodach: - 20 03 01 - niesegregowanych odpadów komunalnych z pojemników Wykonawcy ustawionych na terenie LPKiW, - 02 01 82 i 02 01 80 - zwierząt padłych i ubitych z konieczności oraz innych odpadów - 16 01 03 - zużytych opon, - 20 02 03 - inne odpady nieulegające biodegradacji z pojemników Wykonawcy ustawionych na terenie LPKiW, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ. Zleceniodawca dopuszcza składania ofert częściowych. Ilość planowanego wywozu odpadów została wyszczególniona w zał. nr 1 do SIWZ. 3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety (części), których szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących poszczególne zadania, jednak oferta Wykonawcy musi dotyczyć wszystkich pozycji wyszczególnionych w wybranym pakiecie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 6.1.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 UPZP, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju zamówienia, co objęte zamówieniem podstawowym, w przypadku ich wystąpienia. 6.2.Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie. 6.3. Na okoliczność występowania zamówień uzupełniających, zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki na takich samych warunkach i zasadach jak określone w umowie podstawowej. 6.4. Łączna wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wymagane zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 (tekst jednolity Dz. U. z roku 2005 nr 236, poz. 2008 z późn. zm.). Przedmiot działalności objętej zezwoleniem musi obejmować odbieranie odpadów o kodach 20 03 01, 02 01 82, 02 01 80, 16 01 03, 20 02 03 z obszaru miasta Bydgoszczy. Ocena czy Wykonawca spełnia postawiony wyżej warunek, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia,nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą Wykonawcy dokumentu, określonego w pkt. 11.1.1.2 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu w sposób ciągły, tj. nieprzerwanie przez okres minimum 10 miesięcy, usług w zakresie wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia: 20 03 01, 02 01 82, 02 01 80, 16 01 03, 20 02 03) za min. 50 tys. złotych brutto łącznie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie(referencje). Ocena czy Wykonawca spełnia postawiony wyżej warunek, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą Wykonawcy dokumentów, określonych w pkt. 11.1.1.3. SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 uPzp (np.: koncesji, spółka cywilna), spełniają wymieniony wyżej warunek udziału w postępowaniu łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem jest złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w tej kwestii, zgodnie z treścią zawartą w Załączniku nr 3 do SWIZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem jest złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w tej kwestii, zgodnie z treścią zawartą w Załączniku nr 3 do SWIZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem jest złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w tej kwestii, zgodnie z treścią zawartą w Załączniku nr 3 do SWIZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie(referencje). Załączenie dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;(treść powyższego zapisu jest treścią pełną z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 Nr 226, poz. 1817).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

10.5. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b UPZP zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Przy czym w przypadku, gdy inny podmiot odda wykonawcy do dyspozycji swoja wiedzę i doświadczenie to z przedmiotowego zobowiązania musi także wynikać oświadczenie, iż podmiot ten będzie uczestniczyć w wykonaniu części zamówienia. 11.6 Pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawców działających wspólnie w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy objętej przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego lub umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie ( np.: umowa konsorcjum), jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z tej umowy. Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: 1) reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 2) zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, 3) złożenie oferty wspólnie, 4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku, gdy : 1) wystąpi konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 2) nastąpi konieczność zmiany (wydłużenia) terminu wykonania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 3) nastąpi zmiana stawki podatku VAT. Zmiana taka spowoduje odpowiednią (dla zakresu niewykonanej części umowy) zmianę kwoty brutto oraz stawki i kwoty podatku VAT, określonych w § 2 ust. 2 umowy. 4) nastąpi konieczność dokonania zmian ilościowych dla poszczególnych pozycji wymienionych w formularzu ofertowym, polegających na zwiększeniu ilości w pozycjach wykonanych i równoczesnym zmniejszeniu ilości w pozycjach niewykonanych. Wyżej wymieniona zmiana: a) nastąpi pod warunkiem, że nie ulegnie zmianie wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 2 ust. 2 umowy oraz ceny jednostkowe określone w tabelach ofertowych w formularzu ofertowym, 5) nastąpi zmiana przepisów regulujących wysokość stawek opłat za przyjęcie odpadów komunalnych. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy będzie przedmiotem negocjacji a Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu konieczność dokonania takiej zmiany. 6) nastąpi konieczność zmiany zapisów umowy wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów o ile nie nastąpią okoliczności wymienione w § 5 ust 1 pkt 1

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslecinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Leśny Park Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o. o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o. o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

SIWZ 14/UZP/PT/2012

zał.1 14/UZP/PT/2012

zal.2 14/ZUP/PT/2012

zal.3 14/UZP/PT/2012

zal.4 14/UZP/PT/2012

zal.5 14/UZP/PT/2012

Partnerzy

Sponsorzy