Dostawa nowej przenośnej hali namiotowej do LPKiW

Printer-friendly versionWersja PDF

Przeniesiono do archiwum: 1 February 2018

Przeniesiono do archiwum: 31 January 2018

 


Bydgoszcz: Dostawa nowej, przenośnej hali namiotowej do Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 172813 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

UWAGA WYKONAWCY!!! ZMIANA FORMULARZA OFERTOWEGO ZGODNIE Z ART.38 UST. 4: ZAMAWIAJĄCY ZMIENIA DATĘ WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMIESZCZONĄ W FORMULARZU OFERTOWYM (ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ).   BYŁO: 10 KWIETNIA 2012, WINNO BYĆ: 27 WRZEŚNIA 2012.
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Park Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Sp. z o.o. w Bydgoszczy , ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3280009, faks 052 3280024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowej, przenośnej hali namiotowej do Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek w Bydgoszczy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przenośna hala namiotowa do użytkowania przez cały rok z przeznaczeniem na organizacje imprez wystawienniczych i lodowisko. Konstrukcja hali powinna być dostosowana do standardowych wymogów montowania paneli podłogowych. - konstrukcja tymczasowa, aluminiowa, lekka do montażu bez użycia dźwigów, elementy konstrukcji o maxymalnej długości do 5 m, co pozwoli na montaż przy pomocy wsporników lub lekkich podnośników ; - Profile aluminiowe. Wszystkie łączenia należy wykonać zgodnie z normami obowiązującymi dla tego typu konstrukcji. Wszystkie otwory na połączenia skręcane należy wykonać metodą wycinania laserowego, dzięki czemu konstrukcja będzie w 100% powtarzalna, a każdy jej elementy idealnie dopasowany. - powierzchnia użytkowa 25mx50m - szerokość wewnątz hali min. 25m; - długość wewnątz hali min. 50m; - wysokość ściany bocznej liczona od podłogi min. 2,70m - wysokość (wewnętrzna konstrukcji) min. 5,80m - konstrukcja z dwuspadowym dachem - kąt nachylenia min. 21° - pokrycie dachu - tkanina plandekowa biała o gramaturze min. 680g/m2, o bardzo dużej wytrzymałości - na rozrywanie minimum 2450N/5cm lub równoważne na większej powierzchni, rozdzieranie minimum 240KN i temperaturę w zakresie minimum (-30, +70), materiały trudno zapalne; - ściany - tkanina plandekowa biała o gramaturze min. 680g/m2, o bardzo dużej wytrzymałości na rozrywanie minimum 2450N/5cm lub równoważne na większej powierzchni, rozdzieranie minimum 240KN i temperaturę w zakresie minimum (-30, +70), konstrukcji nośnej obliczona na działanie obciążeń od śniegu i wiatru dla odpowiednich stref wg PN-80/B-02010/Az1 i PN-77/B-02011, materiały trudno zapalne. Na ścianach szczytowych nadruk logo LPKiW; - mocowanie konstrukcji do podłoża - możliwość montażu konstrukcji w podłożu twardym (asfalt, beton itp.), luźnym (podłoże trawiaste) - konstrukcja dachu i ścian bocznych składająca się z powtarzalnych elementów co umożliwia łatwy montaż oraz demontaż konstrukcji o długości do 5,0 m; - dodatkowe sprzężenia konstrukcji skrajnych modułów za pomocą lin stalowych w zależności od ilości użytych modułów; - dwa wejścia na każdej ścianie bocznej + wejścia na ścianach szczytowych do uzgodnienia; - drzwi wjazdowe przesuwne o wymiarach 5x5 m, wykonane z profili 60x60x2 zawieszane na stabilnej szynie i rolkach przesuwnych obłożone blachą trapezową zamykane z zewnątrz lub od wewnątrz hali. - poszycie dachu modułowe (pasy plandek naciągane na każdy moduł za pomocą prowadnic rowkowych); - poszycie ścian bocznych modułowe, przesuwne, możliwość zdejmowania ścian bocznych; - produkt wykonany zgodnie z normami oraz dyrektywami Unii Europejskiej; - nie wymaga się podłogi w przedmiocie zamówienia; - konstrukcja umożliwiająca zamontowanie instalacji elektrycznej, grzewczej, wentylacyjnej, oświetleniowej, nagłośnienia, odprowadzania wody, itp..; - kotwy stalowe lub pręty gwintowane montowane za pomocą kleju; - Wykonawca zamontuje hale namiotową oraz przeszkoli wskazanych przez zamawiającego pracowników w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. - produkt objęty 36 miesięczną gwarancją; - dożywotnia gwarancja na miejsca łączenia plandek.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.25.30-1, 44.20.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł. a) Wniesienia wadium należy dokonać w kasie LPKiW lub przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: BANK POCZTOWY S.A I Oddział Bydgoszcz nr rachunku 1413201117 2032 2281 2000 0004 z oznaczeniem Dostawa nowej, przenośnej hali namiotowej do Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek w Bydgoszczy Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. b) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium Wydzierżawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Wydzierżawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. c) Utrata wadium: - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówił podpisania umowy w sprawie dostawy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta. d) Zwrot wadium - Zamawiający zwraca wadium wszystkim oferentom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem oferenta, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; - oferentowi, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Wydzierżawiający wlicza wadium w poczet zapłaty za dostawę.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał minimum dwóch dostaw o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto każda, wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał minimum dwóch dostaw o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto każda, wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał minimum dwóch dostaw o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto każda, wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) PLN b) posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu wg art.22 ust. 1, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  •  

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia. 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz). - oświadczenie/a wykonawcy/ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp (zał. 2 do SIWZ) (przy czym oświadczenie to może w imieniu każdego z wykonawców /np. członków konsorcjum - wspólników spółki cywilnej/ złożyć pełnomocnik, jeżeli został do tego umocowany, ale jeżeli przedstawi wraz z ofertą oświadczenie/a wykonawcy/ów, złożone zgodnie z obowiązującymi go zasadami reprezentacji, obie formy spełniają wymagania określone przez uPzp) 3. Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie - wykaz dostaw hal namiotowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł netto każda.(załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; wg załącznika nr 3. 5. Załączony w formie oświadczenia wykaz podwykonawców jeżeli Wykonawca będzie korzystał z pomocy podwykonawców. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli o udzielenie zamówienia wspólnie ubiega się kilku wykonawców. 7. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda o dołączenie do oferty opisu poszczególnych elementów i wydruki graficzne. 8. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu wpłaty wadium zgodnie z pkt.7 Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2009 r. Nr 226, poz.1817 z późn. zm.).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslecinek.pl/przetargi/ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Gdańska 173-175 85-674 Bydgoszcz Dział marketingu LPKiW.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek sp. z o.o. w Bydgoszczy ul. Gdańska 173-175 85-674 Bydgoszcz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.09.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

DateAttachmentSize
2016-06-16Microsoft Office document icon SIWZ + załączniki 1-6.doc200.5 KB
2016-06-16PDF icon Popr załącznik nr 1 formularz ofertowy.pdf40.91 KB

Partnerzy

Sponsorzy