Dostawa kolejki turystycznej do LPKiW w Bydgoszczy

Wersja do wydrukuWersja PDF

Przeniesiono do archiwum: 1 February 2018

Przeniesiono do archiwum: 31 January 2018

 

Bydgoszcz, dnia 13 stycznia 2012

Bydgoszcz: Dostawa kolejki turystycznej do Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek sp. z o.o. w Bydgoszczy

Numer ogłoszenia: 13133 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Park Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Sp. z o.o. w Bydgoszczy , ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3280009, faks 052 3280024.

 * Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslecinek.pl

 I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego z o.o..

 SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kolejki turystycznej do Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek sp. z o.o. w Bydgoszczy.

 II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kolejki turystycznej: - fabrycznie nowa, - wyposażona w silnik wysokoprężny, spełniający normy emisji EURO4 - lokomotywa wyposażona w silnik wysokoprężny, - moc silnika winna być przystosowana do swobodnego ciągnięcia całego zestawu z maksymalną ilością osób, - wagonik z przeznaczeniem do przewozu minimum 15 osób, - liczba wagoników: 2 sztuki, - zestaw powinien być przystosowany do różnych konfiguracji połączeń ( to jest kolejności podłączeń wagonów) i rejestrowany oddzielnie. - wagoniki w wersji całorocznej z szybami ( możliwość ich otwierania), - kolejka będzie mogła poruszać się po drogach publicznych na podstawie dowodów rejestracyjnych. Wykonawca dokona we własnym zakresie rejestracji kolejki turystycznej i przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów umożliwiających jej przerejestrowanie na Zamawiającego. - wykonanie projektu plastycznego - wizualizacji całego zestawu wraz z kolorystyką. Projekt utrzymany będzie w stylu kolejki zabytkowej, - gwarancja 12 miesięcy na silnik i wszystkie podzespoły lokomotywy poza zabudową, - gwarancja 24 miesiące lub 1.000 godzin pracy kolejki na wagoniki i zabudowę lokomotywy. Pojazd będzie wyposażony w: a) wewnętrzne nagłośnienie, b) zewnętrzne nagłośnienie, c) gwizdek, d) dzwon e) pług przedni - atrapa, - stelaże lub uchwyty na dachu i boku umożliwiające zamontowanie reklam lub figur przestrzennych postaci ( w ustalonych między stronami miejscach)..

 II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.00.00-4.

 II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2012.

 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 III.1) WADIUM

 Informacja na temat wadium: nie wymagane

 III.2) ZALICZKI

 * Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

nie dotyczy

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składana ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał minimum dwóch realizacji kolejek kołowych-turystycznych takich jak w opisie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł netto każda, wraz z protokołami odbioru. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składana ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał minimum dwóch realizacji kolejek kołowych-turystycznych takich jak w opisie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł netto każda, wraz z protokołami odbioru. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składana ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał minimum dwóch realizacji kolejek kołowych-turystycznych takich jak w opisie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł netto każda, wraz z protokołami odbioru. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) PLN b) posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu wg. art.22 ust.1, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

 III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

          o wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

          o opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

          o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

          o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

 W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

 próbki, opisy lub fotografie

inne dokumenty

wykazać, ze posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 (słownie: sto tysięcy 00/100)

 III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 SEKCJA IV: PROCEDURA

 IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 IV.3) ZMIANA UMOWY

 Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

 IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslecinek.pl w zakładce przetargi/ogłoszenia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Gdańska 173-175 85-868 Bydgoszcz.

 IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2012 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek sp. z o.o. w Bydgoszczy ul. Gdańska 173-175 85-868 Bydgoszcz.

 IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

załączniki
siwz_kolejka_+ załaczniki_1-5

kolejka_zapytanie_i_odpowiedzi

 

 

Partnerzy

Sponsorzy